Tuesday, February 02, 2010

Title: It's Freaking Hot y'all!

Nilai, panasnya dikau. Berpeluh-peluh. Merah padam muka bila kena matahari. Wah! Nak balik lah Terengganu. Panas.... Kampung aku tak sepanas ni, . "Wui, panas giler," Satu dialog yg sangat membingit telinga. Cuaca panas ni aku melihat ramai dah mula naik angin. Serba satu benda pun tak kena. Kenapa ya? Hm, let's see. Cuaca panas memanglah memenatkan. Letih. Aku yang sakit kepala pun mudah jer kena migrain. It's freaking hot BABE! Takpe2. Mari kita sejukkan badan kita dengan menyanyi lagu best ni dgn OKi Setiana Dewi gitu..iyah!


Ketika Cinta Bertasbih

Bertuturlah cinta
Mengucap satu nama
Seindah goresan sabdamu dalam kitabku
Cinta yang bertasbih
Mengutus Hati ini
Kusandarkan hidup dan matiku padamu

Bisikkan doaku
Dalam butiran tasbih
Kupanjatkan pintaku padamu Maha Cinta
Sudah di ubun-ubun cinta mengusik resah
Tak bisa kupaksa walau hatiku menjerit

Ketika Cinta bertasbih Nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud sukur padamu atas segala cinta

Lagu ni best giler. Silalah nyanyi. hehehe.

No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers