Tuesday, July 20, 2010

Apabila suhu mencapai 39.3 degree Celcius

Semalam, bangun jer dari tidur, aku pening kepala. Berdenyut-denyut rasenye. Ditambah pula dengan rase nak muntah. I thought it was a migraine. Mata aku pula cam tak bleh nak buka, sakit and berdenyut-nyut. Badan aku sangatlah sakit, lebih-lebih lagi sendi ngan tulang. Sakit sangat!. Then I went to HEP(Hal Ehwal Pelajar) clinic for a check-up. The doc said the symptoms were similar to H1N1. No!! Aku taknak H1N1. Tu dah selsema babi namenyer. Kalu yelah H1N1, maybe aku terkena jangkitan time kuar gi mid ari tu. Lam train ramai giler manusia. Macam sardin da. Lepas check, aku negative H1N1, plus, my platelet went down to 150. Platlet turun??! Phew, mujur bukan selesema baby (sebut baby baru sopan sket, hehe).  Tapi macam dah kena denggi pulak. Uh-uhhh. Padahal hari tu baru jer fogging. Hm, sabar je la. Semalam aku dapat mc sebab suhu 39.3 degree Celcius. Sepetang tu aku tidur. Tadi pergi check darah platlet turun lagi. 149. Wuwu. Aku kena minum 100 plus lagilah nampak gayanya. HAHAHHA!

p/s: Ma, Aboh, doakan anakmu ini sihat. Jangan bimbang. Demam ni tak teruk sangat. Hari ni dah pergi kuliah. Kuliah java lagi. Hahaha. Tapi nape takde orang ye??

No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers