Tuesday, October 26, 2010

relief

lega sangat-sangat sebab sudah selesai present metal alloy case study. tahniah kepada semua yang sudah selesai present dengan jayanya. syukur, syukur. and tak lupa terima kaseh kepada ahli-ahli kumpulanku Shima, Qadri, Ema, Farah and Atul kerana kerjasama anda semua yang tough, stiff, rigid, kuat and teguh, seteguh aluminium litium aloi (perghhh!) semalam, aku kalut giler sebab dua grup yg dah present seme ade sebut pasal processing metal. kitorang masa tu cuak kuasa lapan belas sebab langsung takde sebut pasal processing. dah la video pun tak cari. namun, mujurlah seme dah selesai. thank you all. love you all.

petang tadi lepas present, aku masuk kelas java demi sebuah test terakhir lab java semester ni. wallahi, susah sangat-sangat. sampai terkedu aku ngan dzilal. hahaha, kah kah kah. huhuhu.... test openbook, tapi dah open buku pun still tak boleh cari. betapa susahnya test tu sampai even boleh bukak buku pun masih terkial-kial mencari jawapan. lama kami bertapa di lab computer msc02, sampai jam 6.15 ptg. dari pukul 2 sampai 6.15 ptg. lama tue. sakit kepala sebab pikir banyak sangat. bak kata prof norita, java ni ibarat riadah minda. hm, aku rase lagi penat dari riadah kot.


kalau sapa-sapa perasan, seme pakai theme ala-ala pink  gitu
 (kecuali ema, off theme skit. takpe ema. ema jadi solo).

dari kiri, jannah, shima, farah, atul, ema, qadri


ni time aku ''berucap''. muka sedih gile. 
mujur pakai garment pink. kalau baju hitam
 mesti lagi gloomy. hahaha.

3 comments:

♥NadalRaff♥ said...

good luck~ma kater

erma fatiha said...

wakakaka..muke sedey giler

Jαnnαhツ said...

haha, x bleh blah masa jawab test java. cuak gila kot. mujur la aku lulus paper java sem tu.. ngihnghih...

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers