Friday, February 25, 2011

the untitled misery

apa perasaan dipanah petir agaknya ye? korang pernah rase?




Macam tulah perasaan aku sekarang, boleh diibaratkan macam kene panah ngan petir....

Actually, aku tengah melayan keresahan hati yang mencucuk dek sebuah masalah yang timbul disebabkan oleh diri sendiri yang alpa dan lalai dari mengesan cacat cela dalam kerja buat aku selama ni. Tetibe je aku macam kene ubah tajuk thesis aku sebab aku rase mende yang aku bajet nak buat tu sebenarnya da berlambak orang  da buat... Penat la macam nie...



But still, I'm working on it.... doakan agar aku berjaya membaca journal-journal sampai bengkak mata dan pedih ulu hati...


till then, peace!

2 comments:

JoheumSaramWannabe said...

moga-moga brjaya...basya! ganbatte ne..

Jαnnαhツ said...

insyaallah wahai joheum saram.

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers