Sunday, July 24, 2011

724

Ehehe. Bukan 709 ye? Itu tarikh yang lain pula. Hahaha. Sensitif issue di situ. 

So anyway, what happens on 24th July? Kalau orang Teganung kata "What happeng, what happeng?" dengan penambahan huruf G yang sememangnya synonymous dengan dialect a.k.a loghat Teganung kita. Aa, kalau nak paham nape perlu ade penambahan G kat situ, silalah join kelas cakap Teganung bersama Cikgu Stopa kita dengan kadar yang segera. Sign up cepat-cepat, tempat terhad. Wahahaha.

Assalamualaikum Cikgu Stopa! Chermin khetta cikgu peccoh,
 bukan aku hok buak... Huahuahua~

Okay, okay. Lari tajuk nampaknya. Ehem. Actually, 24 Julai 2011 menyaksikan seorang aku mencapai umur 22 tahun. Dua puluh dua! Alhamdulillah, aku masih diberikan peluang untuk hidup sehingga ke hari ini. Syukur kerana masih dikurniakan keluarga dan sahabat handai yang masih mengingati hari kelahiran dan memberikan ingatan tulus ikhlas beserta doa. Terima kasih semua. Toche, toche. Xie Xie. Gracias. Syukran. Kamsahamnida. Gumawo. Terima Kasih. Graci. Thank you. XOXO. 

Sebenarnya, hadiah tak penting. Ingatan tu yang penting. Aboh ngan ma pun tak lupa hari jadi aku. Tadi diorang call, wish happy birthday. Gumbira rasa. Aboh kata kalau aku ada kat rumah, mesti da sambut makan kat luar. Best wooh. It's gonna be huge. Wahahaha. 

p/s: Thanks to room mate ku yang belanja roti canai tadi. Terimalah flying kiss dariku, muah! LOL (lots of love)



No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers