Monday, August 29, 2011

~EID EVE~

"Esok raya! Esok raya! Yeay!!!"



Budak-budak. Hm...




Kalau orang dewasa macam kite-kite nie, takde lah nak jerit-jerit camtu sambil lompat-lompat sampai bergegar lantai kayu rumah nih. Huhu.



Esok raya. Hm. Aku tak rasa seronok pun. Tahun demi tahun, raya dirasakan makin hambar. Maybe sebab aku dah besar. Kalau budak-budak, memang patut diorang rase happy sebab dapat duit raya. Yang dah besar-besar ni bukannya tak dapat. Dapat tu dapat lah jugak. Tapi keseronokan tu tak sehebat masa kecik-kecik dulu.



Okay. Aktiviti malam ni semestinya mengemas rumah dan mengisi balang kuih dengan biskut raya. Tu memang mende wajib bagi anak-anak pompuan nih. Mesti nak kena ajak si Ahoyy buat skali ngan aku ni. Hehe.




p/s: jangan main mercun, especially mercun ketupat. makan ketupat takpe. ehehe.


adios amigos~

2 comments:

TaeYeon SNSD ~ TaecYeon 2PM said...

kkkkoooyyaaaaa~

Jαnnαhツ said...

hey, penyamar!

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers