Wednesday, December 07, 2011

cramped

cramped. jammed. cramped. 

jammed cramped!

yes. that may describe me the best right this moment. 




now, i got lotsa things in my mind. jeng kreng bak kata orang ganu la (entah dari mana datang perkataan jeng kreng pun aku tak tau. maybe gabungan jammed+crammed kot)

phuh *exhaling loudly*

banyak betul masalah sejak dua menjak nie. 2 bulan nie sangatlah mencabar dan akan jadi lebih mencabar dalam masa terdekat. 

aku pasti yang semua orang tengah struggle gila-gila punyelah nak siapkan thesis. it was very the hectic week. seme kerja pakat nak kena pulun dalam satu masa. aku lagilah. banyak benar problem-nye.

skang nie aku confuse camne nak interpret graf FTIR. dalah Dr Farah cakap aku kena pegi balik UKM dapatkan graf absorbance instead of transmittance. mende tu bukan masalah sangat kalau bukan kerna kekangan masa yang kami sedang hadapi skang nie. Dr pun cakap yang aku kene try guna KBr instead of ATR sebab aku punyer spectra is very the broad maka susahlah bagi seorang aku untuk meng-interpretnya. you got what i mean?

and at the same time, i have to deal with EMERY OLEOCHEMICALS for the industrial visit. surat permohonan lawatan da pun diluluskan tapi tarikh lawatan tak leh nak tetapkan lagi. Prof Norita da siap tanda dah kat notebook beliau yang lawatan tu on pada 7 hb 12 walhal sudah terang lagi bersuluh yang EMERY memang tak bagi pun lawatan on 7th disember. ngahaha. punyelah aku nyanyuk and serabai semalam sampai lupa nak cakap kat Prof Java kitorang tu yang 7 hb tu memang tak dapat. paling kaw-kaw pun lawatan tu bleh buat on 12th disember je lah kot. tu pun tak pasti gak. dan uncertainty inilah yang sedang menjerut aku skang nie. lemas rasenye.

maybe dalam 2-3 minggu akan datang akan ada lebih banyak test wa mid semester test. reactor design da ada test selasa depan. khamisnyer pulak ade test halaqah. minggu sekali lagi most probably ade test Dr Che Wan. ngaaaaa! meraung tak berirama lah jawabnye.

Ya Allah, tolonglah hamba-Mu yang lemah ini. Huhu *crying in vain*

2 comments:

Erma Fatiha said...

cemane ni janah dgn emery tu..aku rase ko kene pushla puan salma tu.push kuat2 ..penatla mcm ni

Erma Fatiha said...

bile nak update blog nim janahhh

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers