Thursday, December 01, 2011

muka same!


Nichkhun Buck Horvejkul

4 comments:

Ronaldhrah Wisely said...

sdik mat pun kata ada meh! Aku tak perasan pun. Mason pun ada meh gak.

ni, Nina ngan kyuhyun ada meh gok, ke aku silap tengok, tak tau ar. Bila 1st time aku tengok a cha, aku tengok kyu, aku kata eh, sapa ar, cam kenal, aku tengok kat ane ar? Resembles ngan sape?

Pastu aku ingat nina..oh ye, baru persan.. dan kat mata aku lar, ye ada resemblace masa kyu lagu a cha jer.

KyuHyun said...

wah, what a beautiful headeers, colourful, sis..bagi saya yang ni, tercantik =D

Erma Fatiha said...

senget la kau ni

Jαnnαhツ said...

haha, sangat lah senget. hehe~

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers