Wednesday, May 23, 2012

Lidah Buaya


Bukan! Saya bukan minyak pelincir!

Tada! Rupanya saya nie produk minuman aloe vera. Kelas gitu...


Aku beli Aloe Vera gel nie dari akak ofis aku. Saje nak try. Katanya aloe vera nie banyak khasiatnya. Baik untuk penyembuhan. Memang dari dulu lagi orang dah duk sebut-sebut pasal aloe vera a.k.a lidah buaya nie yang berkhasiat untuk kesihatan. 

Dulu aku pun selalu gak amik daun lidah buaya yang mak aku tanam pastu lenyek-lenyek isi daun tu pastu letak kat muka. Gatal wo! Mesti sebab aku ni ada resdung so gel aloe tu bertindak kat kuman-kuman atas kulit muka.

Dulu pakai untuk luaran je. Skang nie aku minum pulak. Rasa aloe gel ni masam-masam pahit skit. Harap-harap kesihatan aku bertambah baik lah lepas nie.

Tengok lah macam mana perubahan nanti. 




Note: stat minum 21 Mei 2012. Katanya tahan 1 bulan untuk 1 liter




No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers