Wednesday, June 13, 2012

Oh no mengapakah semua ini terjadi padaku?

Salam readers.


Dalam keadaan yang serba havoc ni pun masih ada hati dan perasaan nak merapu dalam blog. Sesungguhnya saya merasa amat tension sekarang ini. 

Saya sangat bimbang dengan kerja yang masih belum disiapkan (bukan sibuk nak siapkan kerja, buat belog plok dos). Ok jangan marah. Ini sesi curhat, sesi luahan hati. Ini adalah perkara yang harus dilakukan bagi menyenangkan hati.

Saya (eh terskema pula). Ehem, aku sebenarnya kena siapkan montaj. But in order to do so, aku kena guna Photoshop. Namun apakan daya masa format aritu sekali ngan tukar skrin LCD (yang memakan belanja RM230) habis software kesayanganku hilang. Semua yang aku suke ilang (bukan semua tapi yang hilang tu memang sayang gile2 sebab selalu guna thats why rase cam seme yang ilang). AIMP, adobe photoshop antara yang aku suka tapi dah takde skang nie. Ingatkan takkan ilang software tu lau format. Wuwu...

Back to montage-ing. Se lagi, bukan sebab takde photoshop je. Aku tak abis interview orang-orang itu. Baru siap interview HOD, Manager ngan Inspection Engineer. Ada lagi empat. Aku duk sini dah tak lama. Entah sempat siap ke tak. Bimbangnyer. 

Okay. Lepas tu, Ahad ni dr Hafez nak datang. Kak Sarah suh aku present. Warrrgh! Nervous nyer!! Slide pun tak buat lagi. Report mingguan pun tak edit lagi. ARGHHHH!

Tapi, kalau tengokkan to-do list, bukan banyak sangat pun. Tapi nape hati dan naluriku berkata (ecewah) yang aku skang ni rasa tak senang duduk je. Maybe sebab aku tak pergi keje kot arini (ahah, kantoi seh). I feel guilty coz I have no mood to get to office. I have no more cuti actually but today it seemed like I ponteng khoje. You got what I mean?? So please jangan jadi macam aku. Lazy bum. 


Wajah lazybum yang tidak mahu identitinya didedahkan

No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers