Friday, June 08, 2012

Passengers

Usually I was the one who becomes passenger but today I drive with 3 passengers. Rasa cam dah jadi  chauffeur pulak! 

Nervous woooh bawak anak orang. Kalau diri sendiri drive sorang-sorang, nak drift 140 km/jam pun boleyh (gila punye exaggerating). Bahaya la bawa laju. Paling laju aku berani bawak 120 km/jam je. Dahlah kawasan tu da ada beberapa kes kemalangan yang mengakibatkan kematian. Setakat nie da ada 2 accident berlaku dan telah meragut nyawa. Yang terbaru, penunggang moto yang bawa laju accident sampai kaki terputus melayang ke perumahan transit petronas tu. Hish, seriau bulu roma maknok (gaya bapuk).

So jangan nak mengada bawak keta laju-laju. Speed can kill. 

Some random pics taken.


Les passenger 


Le incroyable  (hehe)





Last but not least...


Rasa cam nak makan kacang meng-lembu je kan?









1 comment:

Kebahagiaan Hidupku said...

wwwwwwwoooooooooooo

pas ni bley bawak exora la~~

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers