Sunday, June 17, 2012

Supervisor who visits to supervise

Duh!

Tajuk tak boleh blah. Hari ni Dr Hafez datang KOP (Kompleks Operasi Petronas) untuk tengok kitorang present pasal internship kitorang. But, doc tak datang sorang-sorang. Dr bawak isteri dia sekali. Aww, so sweet! 

En Suffian, Kak Sarah (pregnant 2 bulan), Kak Radhiah, Dr Hafez


Dzilal and staffs from PSE1 with Dr Hafez and me

Oh, mengapa tangan kau begitu skema wahai gecko?

Sama tinggi kan kami 3 orang? Huhu



Overall, aku tak berapa satisfied pun dengan presentation aku. Tapi aku rasa lega sebab semua dah berakhir (oi, bukan seme la wey). Ye, aku tau. Ada lagi kena buat report and present kat USIM. Oh no. Entah kenapa tibe2 aku cam prefer buat presentation daripada buat report. Ngahahaha.

No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers