Wednesday, June 27, 2012

Tak payah nak alter ego sangat la...



Wajah hepi semacam masa terima hadiah dari warga PIE-5 yang disampaikan oleh Haji Mat, our head of department. Padahal dalam hati resah gile fikirkan montaj (yang still tak siap time tu). Inilah my alter ego (ni pun nak kena panggil alter ego jugak ke?). Yelah, di hadapan mereka aku senyum dan sengeh sampai nampak gusi, bila kat umah ghupe dah tak macam manusia sebab seghabut nak siapkan montaj je khojenye. Argh, tensi!


Terharu maknok bila dapat hadiah masa tu. Tak disangka-sangka. Yelah maknok kan orang yang tak berapa nak menonjol dalam ofis tapi bila diberi penghargaan macam ni, rasa macam "diriku begitu berharga" pula. Ops.


Tak payah le nak ber'maknok' sangat kan? 


Okay. Sekarang aku lega syukur gile-gile sebab dah siapkan montaj. Wah, so heaven! Tak payah nak pikir-pikir lagi sampai tak lena tidur malamku. Cume tinggal nak kena serabutkan otak ngan report LI je la kot. Tak "je" jugak. Memang kena buat and submit before 6 Julai. Peh *kesat peluh sambil kembangkan hidung*


All in all, aku hepi dah abis intern. Sebab da tak perlu pegi opis and melanguk depan laptop sampai waktu tengahari and melanguk balik sampai pukul lima! Seksa kau tau? Aku memang hampir mati kebosanan. It was almost unbearable. Huhu. 


Tapi banyak yang aku belaja masa intern. I got to meet lotsa awesome people yeah! And bangga sangat-sangat dapat intern kat Petronas. Multi-national company tu...... Alhamdulillah.


Lepas ni kena berjuang untuk masa hadapan. Way to go forward Jannah!



No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers