Thursday, August 23, 2012

Baking


Wahaha tetibe je rajin nak bakar beskut. Aku sebenarnya da diperintahkan ibunda untuk membuat biskut cornflake. Dari minggu lepas asyik bertangguh. Lalu dek kerana merasa bersalah, aku pulun jugak buat biskut nie dekat dapur tadi walhal malam ni da masuk malam raya kelima dah. Si Koyah pun ada gak menolong basuh pinggan mangkuk apa semua. Taklah terbeban sangat kan? Dapat la menambah koleksi 3 balang biskut. Penat oh, dari pukul 9 hingga pukul 12.20 aku duk dapur tunggu si oven masak biskut-biskut aku. Phew. Okay tata, nak tido ngantuk siooot....

No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers