Tuesday, August 28, 2012

Peeping the Purse


Hye, assalamualaikum. Pekabo semua? Anyyeongg!!! 

Korang, bosan lah. Mari kita main satu permainan. Jom kiter ramai-ramai main geledah purse. Tengok apa yang ada dalam purse/wallet anda sekarang!! It's gonna be fun yawww!!!! Hahahhahahhhaa!!

Ni namanya takdok kejo so bile takde khoje kite cari khejo. Hihihi....

Nak tengok ape yang ada dalam purse unguku itu?? Jeng jeng jeng!! Roll vt...

Tadaaa!!!!! Err, takde pape sangat pun sebenarnya. Opsieeee!


Meh sini nak citer sket pasal menda apekah yang menghuni dompetku. 

1) Duit RM7. Sisa duit raya selepas yang lain dengan selamatnya berjaya dimasukkan ke dalam akaun bank. Raya tahun ni tak banyak duit raya sebab aku kan dah besar. Hehehe...

2) Kad bank. Aku ada CIMB ngan Bank Islam jer. Huhu. Hari tu bukak CIMB pun sebab nak asing duit elaun. Kalau tak, harem...

3,4,5) Tiga keping gambar kenangan. Orang kata kalau kita tatap wajah mak ayah, dapat pahala. So aku print la gambar ma ngan abah siap laminate lagi (hoi bersemangat!) pastu selit dalam purse. Hari-hari boleh tengok and hari-hari boleh dapat pahala insya-Allah. Malah bukan setakat mak ayah je, gambar adik-beradik yang havoc beserta kawan-kawan rapat (and jangan lupa kawan baik si cicak) pun aku laminate sekali (wakakakaka!!). Well that's me. Reminiscing good moments is like a hobby. Ehhe.

6) Okay yang ni lesen competent aku. Selepas berbulan-bulan belajar bawak keta kat AMN (Akademi Memandu Nilai), dapatlah aku memiliki apa yang diidam-idamkan dan diimpikan oleh semua orang once da bergelar dewasa; lesen memandu!! Yo, I love driving. But I get headache when it jammed on road. Ugh!

7) Yang nie aku punyer student card. Waaa, nerd giler muka masa first year dulu. Wakakaka! Tapi rasanya skang ni pun masih sama. Noob. Hehehe.

8) Ok. Perlu ke simpan kad nie dalam purse engkao??? Yes perlu. Inilah identiti aku kalau nak tau. Yes, I am having AB blood type. AB you know? You know AB?? Haha.

9) Haaaaa, yang nie aku punyer kad pengawas pustaka. Masa amik gambar ni, aku pakai baju pengakap. Biru tudung masa tu. Dahlah cabut spek masa amik gambar, bajet comey la kot. Kihkih. 

Sekian sahaja sesi menyelinap ke dalam purse. Happy kan? Kalau tak happy ape aku kesah, asalkan aku hepi. Huhu. Okay chow, selamat tinggal jangan sedih esok aku buat post lagi. 

No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers