Saturday, September 01, 2012

Gempar!


Aku ternampak lukisan pada tiang ni kat sebuah kedai yang femes kat Teganu. Orang sanggup beratur semata-mata nak masuk ke kedai nie, even dia selalu buke lewat tak macam kedai lain. Selama ni tak prasan pun ada unsur Freemason kat situ (walaupun aku tau pemiliknya Cina). Kau tengok kat tiang tu ada ukiran mata Horus. Tau apa Horus? Kalau dah tengok siri The Arrival korang tau la ape dia menda yang aku nak sampaikan. Dalam banyak-banyak corak dalam dunia nie, nape la nak guna corak mata nie? Banyak lagi corak yang awesome. Buatlah corak vector flower ke, grunge ke, drip ke. Ni tidak. Corak Fgheemayseeng (ejaan menyampah Freemason) jugak ko nak ambik. Nampak sangat la. Hampeh. 

Ya Allah, selamatkanlah Terengganu dan jauhkanlah kami dari unsur kesyaitanan ini. Ameen~

No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers