Thursday, October 18, 2012

Dangerously Infatuated.







Sweet gile lagu ni. Kalau sape-sape tengok Saiful Nita, mesti tau lagu ape yang aku maksudkan. Bukannya aku layan pun si Saiful Nita, cuma OST drama tu sangatlah berhantu! The melody keeps lingering you know. Sekali kau dengar masa iklan drama tu kat TV3, terus melekat lam kepala. Haha. 




Skang ni aku memang infatuated giler ngan lagu nie. Memang sukeeeeeeeeee sangat. For your information, penyanyi duet lagu ni sebenarnya suami isteri. Jadi bertambah-tambah best je bile dengar lagu ni coz memang da halal. Lagu pun jadi halal. Ngehehe.



p/s: hensemnye Andhika Pratama. 





No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers