Tuesday, March 26, 2013

Citarasa Aneh

Salam.










Ini bukan entri berkisar tentang citarasa eksotik para penggemar makanan yang pelik lagi jelik di serata dunia (macam yang suka makan biawak, katak, ular dan lipas eww!!!). Ini entri tentang citarasa tempatan yang lain daripada yang lain tapi still halalan toyyiban. Hohho.








Skang ni kan orang da stat kenal Cool Blog. Ala produk yang Heliza Helmi jadi ambassador tu. Cool Blog ni adik beradik Chatime dan Each A Cup. Sedap. Banyak gile perisa dia. Ada coklat, vanila, honey dew dan lain-lain. Bukan setakat ice-blended je. Ada milk tea yang kau boleh perasakan dengan banyak perisa. Boleh campur teh susu dengan perisa strawberi, markisa, peach, blueberry dan banyak lagi. Cuma berharga RM1.80 (tanpa topping). Yang paling aku suka ialah Milk Tea perisa Sourplum tambah bubbles.













Oh, sourplum Milk Tea. Sedap giler!!! Well itu kata aku. Kata orang, rasa macam air teh basi. Kejam betul . Budak tempat aku keja sementara dulu tu plak cakap air tu cam air teh susu campur softlan! Cet. Hampeh.







Memang la pelik. Adik aku pun cakap aku punye taste pun pelik. Dia tak boleh nak sedut banyak-banyak aku punya cool blog tu. Dia cakap, "Pelik la rasa air mung ni, Nor." 









Yes I know. Hanya aku yang boleh tahan dengan perasa tu. Kehkeh. 







1 comment:

SemuanyaOK ^^ said...

seperti lam drama, individu yang punya citarasa pelik yg sama jadi jodoh..haha..

tpi itu memang pelik rasanya,
Aku terlekat ngan oreo

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers