Tuesday, April 16, 2013

Berat 66

Assalamualaikum.





Hari ni aku da stat masuk lab sebagai RA. Kalau ikutkan tarikh mula bertugas, actually 15 April yakni semalam. Kira hari ni second day la. First day pun aku takdelah buat apa-apa yang produktif melainkan senyum dan sengih macam kerang busuk kat budak-budak post-grads yang ada dalam labz busy wak keja tu (wait, aku ni da jadi post-grad student da???? wahahahahai seronok pulak gelar diri sendiri camtu...)





Lab kimia tu agak cramped la. Tapi the thing that I love about the lab is the attitude of the people working there. Budak-budak tu seme mesra dan baik je especially Arifah. Arifah budak kelantan and da jadi budak master kat situ dari sem lepas da. Aku je yang masuk lambat. Kira aku ni late bloomer la. Bloom ke? 





So far aku cuma scavenge chemicals yang ada untuk buat film tu. Alhamdulillah, prosedurnya agak mudah. Lebih kurang macam cara nak buat kek lapis. Padahal tak pernah pon buat kek lapis sarawak yang sedap amaat tu. Makan je pernah. Hehe. Tapi if Allah wills, aku boleh je buat menda tu. Bak kata Dr Khairul, the research is not impossible. Yabedabedu!! 










Tabiat lama dari USIM.... Conteng atas glove... ngehngeh (gelak bajet kiut padahal diri da tua bangka)







p/s: berat 66 tinggi 167. bahaya bahaya.

4 comments:

UniMeOw said...

tinggi 167??tinggi tu!

leh jadi model~ ;D

UniMeOw said...

tinggi 167??tinggi tu!

leh jadi model~ ;D

Jαnnαhツ said...

Haha.... model ape nye. saya da menggemuk sebab duduk umah makan banyak.

Kamil said...

nak tiru jugak tulis2 atas glove tue, biar jd warisan bergenerasi.. :P

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers