Friday, May 17, 2013

Murah rezeki

Alhamdulillah.


Hari ni rezeki dimurahkan oleh-Nya. 



Tadi pegi the Store jalan-jalan cuci mata sambil teman adik beli barang. Aku pun round la area pakaian dan barangan ladies. Banyak sangat harga runtuh. Sampailah dekat satu rak pakaian ni. Aku nampak sign kat situ 50 percent discount and I was like Wow!!



Aku selak-selak la baju kat situ. Ada lah satu baju ni kaler dark purple size M dan labuh sampai lutut!!! (aku mmg esaited sebab jumpe baju labuh dan murah!!!). Tengok price tag RM79.90. Hm... ni before or after discount??



Out of curiosity I walked towards a salesgirl. Dan ternyata harga tu sebelum discount!!! Wahhhhh!!! Suke sangat-sangaaaaat. Just so you know org macam aku yg overly tall ni mmg susah nak cari saiz tau? And once da jumpe saiz yg seswai mmg kena terus amik. If not balik umah kempunan kau jah. Dahlah saiz sesuai, kaler cantik, material pun sejuk ala-ala lycra, pastu harga pun murah pulak tuh. 




Alhamdulillah. Allahu rozzzaaqq..






No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers