Monday, May 27, 2013

Rindu Bertamu di Universiti Malaya

Sebenarnya aku takde mood nak tulis blog. Tak tahu kenapa. Maybe sebab letih kot. Wuhuhuhu. Semalam bukan main esaited edit gambar. Em. Kalau ikutkan gambar dah ada. Let the photos speak for themselves all right?





Pilot Exora







Salad anyone?








Oppa is waiting (eww geli pulok panggil oppa haha)






Moklong kata Damia leklek macam Kak Long masa kecik. Well, ke mana tumpahnya kuah kalau bukan ke nasi kan? Hehehe... (ni gambar candid yang paling aku suka!)








Masa ni Rah pegi daftar sorang-sorang.









Itu dia budak UM! Paling kanan pegang file!! That's my sistah. Bila da takde baru rindu-rinduan nak bergelak tawa, bergalok sakan and bergaduh besar even pasal isu sekecik-kecik kuman e coli.









Asrama lelaki yang bersebelahan asrama perempuan








Ibu ibu bapak bapak yang keletihan menunggu anak-anak lepas angkut barang naik tingkat atas sebab lif ada satu so kene berasak-asak beratur naik lif. Penat okay?








Ayah dan anak. Adik aku yang bongsu nilah yang paling kuat ikut traits bapaknye. Baik dari segi inner mahupun outer. Hehe (padahal aku pun banyak ikut paternal side ngehngeh)







Syok sembang nampak?







Kaklong, my cousin yang tunjukkan jalan. Thanks Kak Long. Kak Long makin kurus doh lening. Meh sini Felinna sket hehe







Budak nak kena tinggal UM. Selamat menuntut ilmu... 










Awang ngan Mi Dew





Nice shot of Bangunan er... baca la sendiri kat atas tu....







Kereta idaman!!! Honda CR-V. Cantik siot. Keta sape entah jadi mangsa kamera aku nie haha







On the way balik, kitorang singgah kat RnR. Nampak tak pintu gerbang Pahang tu? 







So apa lagi? Singgah la kejap amik gambar 






Oh my brother. Even dalam gambar pun nak buat muka Sakaki Makio haha!







Lepas tu, kami teruskan perjalanan ke Pekan sebab nak hantar abang aku ke asrama iCAM. Jauh jugak rupanya perjalanan ke Pekan. Wuhuhuhuhu. Sempat jugak le berenti amik gambar.































Alhamdulillah... dah selamat sampai... Cantik kan crepuscular rays ni kan? (crepuscular rays: rays coming through clouds).







p/s: Pics are credit to Nodin Fahmi and Aboh and sape2 yang ada pegang kamera tu peace yooo

3 comments:

hafiz hafizol said...

SERONOKNYA JALAN JALAN.... Hehehe... Datang la UKM pulak.... :D

Jαnnαhツ said...

ooh orang UKM rupanya... saya dulu penah ke UKM library cari buku. pahtu kene harrass ngan pakcik librarian. sadis gile... hahahah

MalayScientist said...

bukan sebab letih...tpi rindu kat aku..hihihihih..guro

muka gemok (aku)

doakan supaya aku tak tension kat sini dan ok time belajar nanti...in syaa Allah.

bukanlah...tu bukan asrama lelaki...tu still yg pompuan punya...lelaki yg kene seberang asik tu...tpi still berebelahan...hoh

apa kabor org sane?

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers