Saturday, June 08, 2013

Jealousy





Hmm...





Bila tengok orang kawen, rasa jeles.








Tengok orang kerja pun, rasa jeles.






Tengok budak-budak master tu happening je dalam lab, rasa jeles.







Adik dapat sambung belajar US pun, rasa jeles.








Abang bawak Kelisa pun, aku jeles.










Adik laki aku dapat kamera DSLR, aku jeles.









Orang pakai CR-V, bertambah-tambah jeles.










Ma pakai kasut Carlo Rino, rasa jeles.












Hmmm... nape asyik tak berpuas hati je nie? Tak boleh ke rasa bersyukur atas kurniaan Allah?? 








Ooooh hati. Janganlah terlalu cemburu dengan orang sekeliling.

3 comments:

dzilal said...

jangan mcm tu yunk. stp org Allah kurnia anugerah berbeza. kelebihan berbeza. everybody is perfect with his/her imperfections. yang pasti Allah it adil. percaya pada Nya. then we will be happy, wil be calm.

persetankan semua perasaan negative dlm diri.

keep faith in Allah.

Anonymous said...

kadang2 aku pun rasa macam apa hg rasa..rasa mcam jahatnya xtau nak bersyukur,,huhu..tp betul la kata dzilal, Allah itu Adil,cuma masa utk kita xsampai ag..sbb Allah nak tgk kesungguhan kita mintak kat Dia..

jom sama2 kita buang semua yng negatif dlm diri kita..hehe

chaiyok2.. :)

gadis pulau dah gadis nilai ;)

Jαnnαhツ said...

alhamdulillah...


yeah, kite mesti bersyukur... tapi hati ni asyik memberontak je kerjanya, dari dulu lagi.




awww, gadis pulau mutiara da jadi gadis Nilai... hehehe

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers