Wednesday, July 17, 2013

Kucing kebal

Tadi aku ikut kawan aku pegi lab analisis. Saje nak menyibuk tengok dia sieve montmorillonite. Kebetulan aku pun kena submit borang penggunaan uv-vis spectroscopy. Hm skemanya di situ.



Tetibe aku nampak sekor anak kucing yg super kawaiiii duduk atas meja lab. Aku merasa amat hairan. Boleh pulak beliau dengan selamba lepak dalam lab tanpa rasa segan apatah lagi bimbang dengan chemical exposure dalam lab tu. Kucing ni mana pernah pegi dengar OSHA (lols?)



"Eh Wani, pelik kucing ni. Selamba je duk lepak dalam lab ni,"



Wani yg khusyuk sieve MMT tanpa berpaling ke arah aku pun menjawab,



"Memang ah kucing ni. Siap tidor agi kucing tu atas meja tu.  "




Aku macam heran wa ajaib lah sebab tak pernah jumpe kucing tido dalam lab lollllss. Tapi kucing ni comeyl... siyes rasa cam nak kemam jer. Mujur la kucing haram dimakan (kemam takpe kot). Hmmm.






ceh bajet candid lettewww





olololo tomeynye awokkk




cakkk!!! 



No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers