Thursday, August 08, 2013

Eid Mubarak

Indahnya sungguh di Hari Raya. Ramainya orang bersuka ria... lalalalalala~ *nyanyi bajet best*






Alhamdulillah. Masih diberi kesempatan bernafas di bumi Allah. Hari ni hari yang sangat cerah dan indah. Seronok nak berjalan rumah sanak saudara dengan cuaca yang baik macam nie kan? Lepas semayang sunat Eidul Fitri, macam biasa lah, rutin tahunan family aku ialah beraya umah Mok Long. Pastu kitorang geng-geng kepochi akan gerak ramai-ramai pegi beraya Kampung Pulau Manis, Serada. Ramai lah saudara mara sahabat lama yang tinggal sana. Al maklumlah, nilah kampung tempat aku dan adik-adik aku tinggal sebelum berpindah ke Gong Badak. Childhood aku yang serba innocent tu permulaannya di sini.  Poyo je ayat. Tak boleh blah.







Lepas semayang raya, terus main DOTA. Adoyai *tepuk kepala*








Malu la pulak Sakaki Makio nie sebab kantoi main DOTA  





Raya tahun ni, rombongan family aku colorful sikit sebab kitorang tak wajibkan apa-apa tema macam raya sebelum nie. Kali ni semua bebas mengenakan apa pun jenis warna busana. Apa yang baru bagi aku tahun ni ialah aku try pakai shawl (noob fashion wannabe). Okay la jugak pakai shawl rupanya. Boleh tahan jugak la rumit tang nak belit2 tu. Hahahaha.







Okaylah. Layan je lah gambar-gambar kat bawah nie. Nak cakap banyak-banyak pun, takde gunanya jugop. Ngehehe. Nobuta power.... ENTER!









Semua mata fokus kat kamera le Samsung sepupu aku. Tiga pasang mata je tersasar ke DSLR Nodin. Ngeheheh.










Dua keluarga bergabung... 













Okay spot the kembar siam









Wahwahwah Damia. Siap ada personal stylist lagi tu. Hehe.












Tak sah raya kalau tak camwhore dalam kereta hihihi











Adik abang. Muka sebijik. Hehe.










Raya oh raya... 






Sekian. Esok balik Pasir Mas. Yabedabeduuu!

No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers