Saturday, August 31, 2013

Of Mason Wasp and Homo Sapiens


Assalamualaikummmmm. Hari ni rasa nak tempek gambar jer. Malas nak describe panjang-panjang der. Tapi sebab macam tak logik je buat entri tanpa ayat, meh sini aku kasi caption je lah kat gambar. Pun bolehhhh~









Tebuan tanah ataupun angkut-angkut sedang gagah menyangkut semula telur anaknya kat jeriji sliding doors rumah aku selepas seseorang tu tegar mencabut sarangnya. Hmm




Cantik telur dia. Hijau pucuk pisang giteww








Go go tebuan! Chayokk dlm membuat sarangmu itu





Err ni plak adik aku yg da terlebih absorbed ngan game DOTA







 Yang ni pulak kena kerah stadi baru boleh main game

2 comments:

ermafatiha said...

wah.memang cun. cun sgt. =)

Dea Day said...

truthfully, Jane.. Aku impress ngan keyboard adik mu

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers