Monday, September 09, 2013

Pureen





Manusia tak boleh hidup seorang diri. Begitu juga kucing. Kucing rumah aku si Dido tu da tak ada kawan nak bersenda gurau sejak pemergian si Oren (Dido dan Oren dua-dua jantan). Dua tiga menjak ni aku perasan kelibat seekor kucing asing yang berbulu putih mixed oren. Entah kucing sapa entah. Kalu sebelum ni, Dido mesti kembang ekor sebab marah kat kucing lain yang masuk halaman rumah kitorang. Tapi dengan kucing ni tidak. Siasat punya siasat, rupanya kucing ni betina. Wahwahwah Dido. Kalau kucing jantan kemain ko kembang ekor. Suara pun jadi ala-ala tiger siap. Kucing betina ko wat cool wak lek pulak. Haish dasar kucing. 




Aku panggil dia Pureen sebab warna bulu dia putih + oren = PUREN. Macam tak kelass pulak bila letak Puren. Babtu modify skit jadi Pureen. Bhahahaah








2 comments:

Aiman Ayie said...

nampak macam you loves cat aren't you ? same here :D

Pureen ehh, wow, that's a good name I tell ya.

She will be happy to have that name *despite that she can't understand you -..-

kucing jantan, kerja dia mengandungkan kucing betina, lepas tu bawak anak luar nikah balik rumah.. pfft,, now I have 6 of them.........

*wow, where did you found my blog ? It has been ages since the last time I hmmm exposing it to social space*

Jαnnαhツ said...

Hye aiman. Thanks for dropping by. Hm indeed I am so loving cats coz they are cutesy. I was searching for hypocrite topicc and I happened to come across ur blog huhu. Nice posts you got there.

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers