Monday, October 28, 2013

Kisah Seram







Wallahi. Aku dok tahu la kesohihan waima kewadihan cerita yg aku dengar ni. Tapi dari cakap-cakap labmates, ada insiden pelik masa sorang akak cleaner masuk toilet kat bangunan Annex tu (Annex ni bangunan lecturers UMT). Pahtu dok tahu wakpe ye rajen gi amik gambor dalam toilet. Sama ada dia berkenan dgn interior design toilet tu ataupun memang dia selca (selfcapture). Tapi kalau dah nama pon pompuan,  tabiat selca ni memang tak dopekk nak dipisahkan nak habaq mai kat hang naaa (adoyai sesat pulak anak mami kacuk nogori ni).



Yang menjadi kerisauan dan keseriauan orang lain, lepas insiden amik gambar tu, akak tu kene rasuk. Meracau cakap loghat utagha walhal beliau orang teganung. Tak ke ajaib tetiba ckp utagha??
Ma sha Allah.



Terseriau aku rasa tang cite kene rasuk tu. Depa kata lepas akak tu amik gambar dia lam toilet, macam ada sesuatu yang lain yang turut dicapture dalam gambar yg sama. Gulp!




Kesimpulannya, carilah tempat yg bersih dan suci utk amik gambar. Tempat kotoqq ni syaitan suka. Pahtu mulalah dia sibuk nak menyelit dalam gambaqqq.. kang meremang bulu2 roma kat badan.... brrrrr...



macam seram je



p/s: bangunan Annex tu bangunan ofis sv aku. slalu je melintas depan toilet tu... creepyyy


No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers