Sunday, January 11, 2015

Rare Trolling

Semalam ada terbaca isu lamaran secara live oleh Hairul terhadap Hanis Zalikha, pasangan selesanya. Ecewah selesa gitewwww. Yang paling tak boleh blah komen pembaca yang kadang-kadang tak masuk akal dan langsung takde kena mengena dengan artikel yang dibincangkan. Memang pening lah! Hahaha. Tapi ada juga komen yang boleh buat kita tak kering gusi membacanya. 





Hari ni, masa baca komen dekat post facebook, tak semena-mena perut kembali pecah bila ada komen yang serupa pasal iklan ragut dekat TV. Tergelak aku sorang2 dalam bilik. Hahahahahha!!!!





Entah kenapa aku rasa nak tergelak tengok iklan wan maimunah kena ragut tu. Hahahahahahhaah (maafkan daku wahai akak wan maimunah)





No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers