Sunday, February 01, 2015

Jika takut dilambung tayar, janganlah bermain basikal fixie

Hari ni aku terkejut beruk yuols. Mana idoknya, masa tengah syok pasang lagu Dayang sambil nyanyi bajet suara sedap, tetiba dikunjungi supervisor! Wahhhh~~~




Masa tu takde orang dalam bilik postgraduate tu. Aku pon selamba jelah layan lagu sambil belek-belek jurnal kat desktop. 



"Duhai kekasih hati~~~"




Tengah syok berangan sambil sing along lagu Dayang, tiba-tiba terdengar daun pintu diselak,



"Kriuuuukkkkkkk~"



Aku pun berpaling. Terkejut sotong aku dibuatnya! Dr dengan muka tersengih berjalan perlahan ke arahku sambil berkata,




"Ha, buat apa tu?"




Waarghhhh!!!!




"Err. eh Dr??"



Muka cuak tahap cipan jatuh tebing. Mana pernah Dr masuk bilik tak ketuk pintu. Dang!



Aku pun bangun lalu tersengih macam kerang busuk. Dr memperkenalkan student baru yang berdiri di sebelahnya. Student PhD. Rasa malu masih menebal di kulit wajah nan suram. Lol. Caught red handed listening to songs wahahahaha. Well ada aku kisah?






........





Petang tadi main basikal fixie lepas jogging area stadium gong badak pakai kasut baru beli ngahaha. Ramaaai orang. Malu lagi skali bila gagal naik bukit lalu tersembam jatuh atas pavement. Mungkin sebab basikal tu sendiri berat, Mungkin jugak sebab lemak2 di badan yang makin memberat. Hahahahaha. Habis semua orang tengok!!!!!! Malu siot!!!!!!!!!!!










Sakit bontot sebab jatuh atas bontot. Oh my tushie,







AYARKK malunya jatuh. boleh dok kalau taknak bangun nak pura-pura pengsan je sampai esok.









2 comments:

Adikmu gay said...

haha malu ar tu, kene tangkap dngor
wak biasa ar
wak poyo skit depan dr.


p/s : beli kasut baru ke aku tek

Jαnnαhツ said...

I am queen of poyonesss hhaha

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers