Wednesday, June 03, 2015

lemak pegi main jauh

Saya rasa lemak makin berkepal di lengan. Sungguh tak selesa. Kalau dulunya (dua tahun lepas) berat badan 66 kg, sekarang dah naik 69 kg! Niat asal nak turunkan berat jadi 60 kg sudahnya jadi makin naik berat! ADUH!!!!


Tinggi aku 168 cm dan memang tak nampak gemuk sangat kalu skali tengok. Tapi tuan punya badan tahulah betapa banyaknye lemak yg ada. Peha bergesel, lengan bergumpal. Eeee tak selesa betullah! Macam mana saya nak kurus ni? Turun jadi 60 kg pun tak apa rasanya.




gambar dulu. masa ni mungkin 56 kg je 


aku yang dulu bukanlah yang sekarang. dulu ku kurus sekarang ku dah tembammm!





Sekarang!!! 69 kilogram!! Arghhh strezsssss!!



masa ni jelas perut memboyot adoyaiii.... kene kuruskan badan nie. 
seriusss kena diet atkins!




No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers