Saturday, August 15, 2015

A strong leap to the skies

Walawehhhh. Rasa awesome sangat hari ni sebab boleh jogging lama kat stadium. Kalu bukan kerana ramai mata yg memandang aku mungkin da pusing satu tasik kat stadium tu. Aku malu. Lagi2 kalu ramai orang kat tepi laluan jogging tu. So sebab malu nye pasal aku stop separuh jalan. Tapi still melebihi aku punye jarak jogging sebelum ni. Yahoooo. Adik aku kata maybe sebab rutin kerusi bayangan yg aku amalkan selama ni akhirnya berhasil menjadikan kaki aku strong. Yeahh. Sekarang ni aku nak maintain kerusi bayangan 2 minit straight. Dan kalu bleh nak panjaaaaangkan lagi tempoh kerusi byangan kepada 5 minit. Yiehhaaa. Aim tu tinggi. Kene usaha lagi. Chaiyokkkk!

No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers