Monday, September 21, 2015

MATRIMONY: JUST SAY YOU DO!


19 September 2015; tarikh yang menyaksikan dua hati menjadi satu, seorang lelaki menjadi suami dan seorang gadis sunti menjadi isteri. Sebuah ikatan terjalin atas dasar cinta dan kasih sayang tak terhingga yang telah membawa dua jiwa ke pentas pernikahan setelah merempuh segala onak dan duri.



Maka, bermulalah kisah cinta yang awesome. Perkahwinan membawa bersamanya satu tanggungjawab yang besar dan juga keindahan hidup berumah tangga yang pastinya menggembirakan. Suka duka dikecapi bersama. Bahtera perkahwinan haruslah ditempuh dengan sabar dan tabah. Perkahwinan ialah satu ikatan suci yang mengikat dua jiwa. Aww puitis ke?



Erm, scroll je lah gambar kat bawah ni. Malas nak jiwang malam2 Jumaat nie. Peace!






Smart terrr pakai songkok. 






Rombongan Cik Kiah membawa dulang hantaran





Menunggu majlis akad nikah. Tok Imam mana wey?






Mak-mak sedara dan pak-pak sedara berteleku di atas lambo. Mu paham dok lambo tu nape? Bahasa teganung bohh jangang wak dok pahang gitu. Kikiki.





Bermesra dengan cucu ambe. Ambe dok nikoh agi tapi ada cucu doh guane gitu?






Pengantin perempuan aka kakak ipar sebelum dinikahkan











Photographer, ayah dan juga pakcik (Saksi)







Cucu sedara wakpe isap jari?







Sementara tunggu Tok Imam sampai, pekata kita usha dulang hantaran yang digubah sendiri. Orang kampung kata DIY (do it yourself) :P






 







Yeah begitulah temanya ungu turquosie. I really like the combination of the colour. Very the sweet!






Hohhh tohhh dia main character dah sampai!! Pengantin lelaki aka abang aku yang tak bersolek langsung. Ada adik yang jenis dok suka mekap ni ginilah. Dok reti base nok tolong mekap abang. Doh diri sendiri pon dok reti nok mekap. HHHAHAHHAHAHA~





Moklong silang tangan terrr




Mama mia



Koyah si ikan belacak. (uhuk terbelahak deknon)





Cewah debor molek.



"Soh dok???" Tok Imam wak tanya saksi. "Soh boh!"


Alhamdulillah sekali lafazzzzzz zasssssssssss jadi laki orang.



Ambik gambo jom!






Doh wakpe gallok ngak nie???? Gelekek molek.






Maka beraraklah kita ke rumah pengantin. Makan la apa lagi ahhahaha?!











Sesi perarakan hantar groom untuk bergambar di pelamin

























Woh kuning mollek sek nim. Pe raja sungguh noh.













Royal newlyweds
















Hani diapit adik ipar yang terlebih inci. Hikhik. Beloh dia kiut2. Beloh ni gassi.












Batal air semayang pakai gelang.







Tahniah abangku!! Barakallahulakuma wabaraka alaikuma....!!!!











Random pics.















Doh mu wakpe gok Koyah wak posing pe Titanic??!!






Hummm gaya Otromen dok staranggg dohhh! Ayooo~








Kemah keminggg bohh. Sayang mok ayohhh! Letih leloh dikongsi bersama.






Kbai.... Selamat malammm!






Kekgi dapat anok buoh weyhhhh bleh timang baby.

No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers