Thursday, November 19, 2015

Handsome Cars are Dream Cars

Masa kecik suka main V-Rally game lumba kereta. Dan aku sangaattttt suka pilih kereta compact yang ala-ala Satria Neo (adik aku cakap Peugeot 206).






Ni teh Peugeot 206. Sleek aight???




Pastu atas jalan raya bile drive bawak Exora tu, mata selalu terpaku bila tengok kereta yang ala-ala peugeot tu. Wow. Macam yang kat bawah nie lah.



KIA Rio.



2016 ford fiesta st price and performances #2


Ford Fiesta yang sangat --------- awesome!!




2016 ford fiesta st review and price #55

Ford Fiesta memang win. Stylish, sporty, sleek and cunning. Boleh tak if aku nak Ford Fiesta as hadiah kawen??






Proton SUPRIMA ni pun cantik. Cuma dia besar sikit berbanding yang atas2 tu.




Volkswagen Scirocco





Handsome Honda CIVIC






Tesla Roadster. 




No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers