Sunday, November 08, 2015

Like I am gonna lost you

Bersama adik2 MRSM Besut untuk Bengkel Research Skills: How to Write Efficient and Collaborative Proposal by UMT with MRSM Besut Students. Baik2 je adik2 ni. Visionary dan berprinsip. Permata negara yg x ternilai. Belajar sungguh-sungguh ye dik. Jom sama-sama bangunkan negara kita. Banzaaii!




Sedih pulak kita. Rasa macam dikhianati. Dalam pada dipilih jadi fasi dan dijanjikan kebajikan akan terjaga sepanjang program, rupanya janji dicapati sampai lunyai. Dari pagi sampai ke petang makanan tak disediakan! Kata nak fasi ramai, tapi makanan disediakan untuk 15 orang je sedangkan yang datang 30 orang. Ape dah pengurusan. Ingat kami ni malaikat ke buat keje takpayah makan. Memang tak patut lah. Adui adui adui! *tepuk kepala*. Dahla mula-mula kata nak suh kami monitor sampai pukul 1 tghari. Last-last kene escort adik-adik sampai pukul 4.30 ptg. Makanan takde. Hmmm what to make out of it huh??




*mode bengang*

No comments:

mellow melodies

where you can reach me.

where you can reach me.

Followers